Mitt kreative rom

Mitt kreative rom

onsdag 22. januar 2020

Ny teknikk = ny stil

Jeg eksperimenterer stadig i teknikker og stiler. Denne gangen har jeg oppdaget nytten ved å male med fingrene, eller rettere sagt langfingeren:) Du får et røffere uttrykk enn ved penselbruk. I tillegg bruker jeg kulltegning oppå malingen. Godt fornøyd med resultatet og vil jobbe litt med dette fremover.
Ta kontakt om noen av de siste bildene er av interesse:)

 I am experimenting with techniques and styles. This time I discovered the benefit of painting with my fingers, or rather the middle finger :) You get a rougher expression than using brush. And I use charcoal drawing on top of the paint.  Pleased with the result and I will work a bit on this in the future.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar