Mitt kreative rom

Mitt kreative rom

onsdag 25. desember 2019

God Romjul

Jeg vil ønske alle en fin og god romjul.
Også denne julen ble det gitt noen julegaver av det hjemmelagde slaget. Dette er ekstra morsomt å gi synes jeg siden det ikke er ordinære ting som står på ønskelisten.
Kanskje du får noen tips til neste jul?
"Sprelledukkene" til familie og venner var utrolig morsom å lage og ble godt mottatt. En fin liten ekstragave til å henge på treet. Du trenger bare pent dobbelsidig papir, en lamineringsmaskin, splittbinders, noe "stasj" til å pynte de med og bilder av dem som skal få dem, så er du der. Bruk fantasien!


 
Også i år ble det malt nostalgiske julefat til noen i familien.
Og på tampen før jul fikk jeg også ideen til posters med tusj/kulltegning av min sønn og min far på fisketur. Gammelt foto i ny drakt! Flere julegaver!
Spent på hvilke ideer som dukker opp til neste jul;)
Inntil da håper jeg på mange maleoppdrag av dere:)
 
 


 
Takk til alle dere fine lesere, følgere og kunder for et flott 2019!
 
Merry Christmas to all my readers and followers. These are my homemade Christmas presents for family this year.
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar