Mitt kreative rom

Mitt kreative rom

torsdag 17. desember 2015

Min jul * tradisjon og litt nostalgi

Lenge siden blogg innlegg nå. Det er ikke mangel på maleoppdrag men bilder kan ikke publiseres her før de er overlevert. Kommer med mer nå i julen :)
I mellomtiden og med fare for å gjenta meg selv fra i fjor, blogger jeg om min jul(epynt)
I vår familie er vi glad i tradisjoner og ta frem den gode julepynten fra i fjor, året før og alle årene før det igjen. Et ekstra forhold får du til det når det er selvlaget og lagt mye tid og sjel i.
 Kirken laget min far i sin ungdom.
 Strømpen strikket og tovet jeg til minstejenten for en del år siden.


Juleporselenet er jeg veldig glad i og ekstra stolt av. Også malt for mange år siden.

Julestrømper sydd til Markus når han var baby. 17 år har disse blitt hengt opp. Nå som det er tre barn får de hver sin dag (hver tredje dag).

Disse to er skikkelig nostalgiske! Musespist nese er jo bare sjarmerende. Husker onkel Tor hadde disse med fra Amerika til min søster og meg:)

Jaja.... kanskje ikke de mest sjarmerende. Men frem fra kassen kommer de hvert år.
Fri fantasi-nisser sydd for mange år siden;)

Ønsker med dette
RIKTIG GOD JUL



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar